Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips favoriete werkgever jongeren

Philips is de favoriete werkgever onder laatstejaars studenten en hoger opgeleiden met maximaal acht jaar werkervaring, zo blijkt uit het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shell en de ING Groep staan op de tweede en derde plaats. Als beste wervingscampagne werd die van de Rijksoverheid gekozen. Deze campagne werd gemaakt door het arbeidsmarktcommunicatiebureau Maximum.

related partner content for mobile comes here

Uit het onderzoek komt voorts naar voren dat jonge hoger opgeleiden een minder positief beeld van de arbeidsmarkt hebben dan vorig jaar. Zo beoordeelt slechts 48 procent van de jonge hoger opgeleiden de arbeidsmarkt in 2002 als gunstig of zeer gunstig. Vorig jaar bedroeg dit nog 91 procent. Het percentage twijfelaars tussen gunstig en ongunstig is opgelopen tot 39.

Het minder positieve beeld heeft een duidelijk effect op het oriëntatieproces van de hoger opgeleiden op de arbeidsmarkt. In vergelijking met vorig jaar gebruiken zij meer kanalen: dag- en vakbladen, internet, werving- en selectiebureaus, netwerken en open sollicitaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in