Overslaan en naar de inhoud gaan

Moseley president en cco 180 Amsterdam

Al Moseley wordt bij 180 Amsterdam gepromoveerd tot president en chief creative officer. Hij was er al executive creative director en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Moseley’s nieuwe rol is een combinatie van zijn voormalige functie en die van de voormalige 180-president Kevin Dundas. Moseley wordt nu verantwoordelijk voor de groei van het bureau en het leiden van het managementteam.

related partner content for mobile comes here

Sinds zijn komst in 2010 heeft Moseley 180 Amsterdam mede ontwikkeld van een bureau dat gecentreerd was rond één grote klant, tot een bureau met meerdere internationale klanten. Zo won 180 de accounts van PlayStation, Asics, Diageo en Qatar Airways

Moseley: 'Klanten komen naar 180 voor ons werk, dus ik ben er als creatief trots op dat ik het bureau mag leiden. Ik ben in de bevoorrechte positie dat ik een sterk managementteam om me heen heb met zeer veel ervaring.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in