Overslaan en naar de inhoud gaan

Diederik van Middelkoop (Amp.Amsterdam) wederom als host van Creative LIAisons in Las Vegas

Diederik van Middelkoop, ECD bij Amp.Amsterdam, reist af naar Las Vegas voor de 2023 editie van de London International Awards.
Partner
Ambassadors - Amp.Amsterdam

We offer state-of-the-art solutions in the fields of Design & Animation, Visual Effects, Post Production, Edit, Grading, Sound & Music, Sonic Branding, AI Technology and Creative Automation & Workflow. All housed under one roof with one simple promise: you imagine it, we create it.

Lees meer

 

Lees minder
Diederik van Middelkoop
Diederik van Middelkoop

Ook dit jaar reist Diederik van Middelkoop, ECD bij Amp.Amsterdam, af naar Las Vegas voor de 2023 editie van de London International Awards (LIA). Aan hem de eer om dit jaar de Creative LIAisons te modereren, het young talent onderdeel van het festival. Naast Diederik zullen creatieve kopstukken van o.a. Meta, BBDO, McCann, FCB en Leo Burnett, maar ook Daymond John aanschuiven om geselecteerd creatief talent te coachen en inspireren.

Jaarlijks beoordeelt de LIA het allerbeste creatieve werk van over de hele wereld. ‘Het is een enorm inspirerende week; de interactie met de meest veelbelovende jonge creatieven van de wereld is iets waar ik enorm van geniet,’ zegt Diederik. Internationaal staat het festival al decennialang hoog op de award kaart, maar in Nederland lijkt het festival iets minder bekend. Terwijl met name het Creative LIAisons mentorprogramma uniek is in de wereld.

De LIA bestaat sinds 1986 en bekroonde veel roemruchte campagnes en baanbrekend creatief werk. Sinds 2012 is Creative LIAisons vast onderdeel van het programma, bedoeld om kennis, kunde en inspiratie te delen met de creatieve industrie.

Diederik is al jaren betrokken bij de LIA awards, als lid van de Music & Sound Jury. 

In Nederland was hij dit jaar Jury President bij de Dutch Creativity Awards, voor de Music, Sound Design en Sonic Branding categorie. Diederik is een veelgevraagd spreker over muziek, cultuur, sonic branding en creativiteit in brede zin.

Over Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company

Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company, met vestigingen in Amsterdam en New York, is dé muziek- en geluidspartner voor merken, reclamebureaus en productiebedrijven. Amp.Amsterdam werkt onder andere voor merken als Webex, Zespri, Bol.com, Gojek, Interpolis, Coca-Cola, Albert Heijn, Greenpeace en Audi. 

Gebruikmakend van haar wereldwijde netwerk in de muziekindustrie is Amp.Amsterdam het bedrijf dat de beste muziek, artiesten, componisten, producers en studio's in de wereld voor elk project of elke klant kan inzetten. 

Samen met haar partner Ambassadors biedt Amp.Amsterdam geïntegreerde creatieve diensten op het gebied van muziek, geluid en beeld.

Neem voor vragen of offertes contact op met Head of PR and Communications Rebecca Bryant rebecca.bryant@ambassadors.com

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ambassadors - Amp.Amsterdam

We offer state-of-the-art solutions in the fields of Design & Animation, Visual Effects, Post Production, Edit, Grading, Sound & Music, Sonic Branding, AI Technology and Creative Automation & Workflow. All housed under one roof with one simple promise: you imagine it, we create it.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in