Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse reclamemarkt blijft onder druk

De reclamebudgetten in Groot-Brittannië zijn voor het vierde achtereenvolgende kwartaal gedaald. Volgens het nieuwste Bellwether-rapport…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bellwether deed onderzoek voor Institute of Practitioners in Advertising (IPA). In dat onderzoek zegt 22 procent van de bedrijven dat ze de reclamebudgetten in het derde kwartaal hebben teruggeschroefd. Slechts 16 procent van de budgetten is gestegen.

related partner content for mobile comes here

Met name retail (FMCG), media en IT hebben het zwaar. In totaal zijn de marketingbudgetten het snelst gedaald sinds de oorlog in Irak in 2003. De verwachtingen voor het vierde kwartaal zijn ook niet al te best, aldus Media & Marketing Europe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in