TPG sponsort wereldvoedselprogramma
TPG-topman P. Bakker zocht al langer naar een goed doel om te ondersteunen. Volgens de onderneming produceert de planeet meer dan genoeg voedsel om de gehele wereldbevolking te voeden, maar is het moeilijk om het bij de mensen te krijgen die het het meest nodig hebben. Dit logistieke probleem wil TPG helpen oplossen.
Het postbedrijf doneert in het eerste jaar 5 miljoen euro aan het WFP in een combinatie van kennis en geld. Het miljardenconcern is daarmee naar eigen zeggen de grootste zakelijke sponsor van het Wereldvoedselprogramma. De samenwerking gaat zich richten op de vijf onderwerpen noodhulp, logistiek, transparantie en verantwoordelijkheid, een voedsel-op-school-campagne en fondsenwerving.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisTPG erkent ruiterlijk zelf ook voordeel te hebben van de samenwerking. Aandeelhouders, klanten, medewerkers en overheid kijken steeds scherper naar de sociale als de economische zijde van de medaille. De ‘trots en de reputatie’ van het bedrijf zullen worden versterkt.
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid