Overslaan en naar de inhoud gaan

Paul Molenaar wordt coo online en media innovatie Sanoma

Sanoma Uitgevers maakt net bekend dat Paul Molenaar (44) benoemd is tot coo (chief operations officer) online en media innovatie met ingang…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Uitgevers maakt net bekend dat Paul Molenaar (44) benoemd is tot coo (chief operations officer) online en media innovatie met ingang van 1 november 2006.

related partner content for mobile comes here

Molenaar blijft tevens aan als chief executive officer (lees: algemeen directeur) van dochteronderneming groep.

Het persbericht: 'De functie coo online en media innovatie past in de strategie van Sanoma Uitgevers om focus in haar bedrijfsactiviteiten aan te brengen. In deze nieuwe functie is Molenaar verantwoordelijk voor alle online en nieuwe media activiteiten van Sanoma Uitgevers.'

Sanoma zegt dat Molenaar het goed gedaan heeft bij Ilse: 'Vanaf zijn aantreden als CEO bij ilse media in 2001 heeft Molenaar zeer solide bedrijfsresultaten gerealiseerd voor Sanoma Uitgevers. Onder zijn leiderschap transformeerde ilse media naar een succesvol bedrijf. Met een bereik van ruim 69 procent is ilse media de grootste internetuitgever van Nederland.'

Dick Molman, ceo (lees: algemeen directeur) van Sanoma Uitgevers, doet ook een duit in het zakje: 'Zijn visie, leiderschapskwaliteiten en prestaties in de media wereld waren voor mij aanleiding om Paul te selecteren voor deze functie. Hij is de perfecte keus om onze online en nieuwe media inspanningen te leiden en de resultaten op deze terreinen verder te ontwikkelen.'

En Molenaar zelf is ook tevreden: 'Deze fase in de media industrie is net zo dynamisch als inspirerend. Oude, vertrouwde zekerheden houden op zekerheid te zijn, en tegelijkertijd ontstaan er veel nieuwe mogelijkheden. Ik ervaar het als een kans voor zowel Sanoma als mijzelf om juist nu ? samen met de internetexperts binnen alle geledingen van Sanoma Uitgevers - een bedrijfsbrede koers uit te zetten.'

Molenaar werkte eerder bij IDG Communications Nederland en was redacteur en hoofdredacteur bij VNU Business Publications.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in