'Globalisering is vrijheid'
Activisten tegen de globalisering zouden steeds beter worden in het bespelen van de pers. Uit een enquête van NOP blijkt dat hun optreden…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bijna driekwart van de 1.000 ondervraagden zei globalisering eerder te associëren met vrijheid van met onderdrukking. Vooral vrouwen en personen tussen de 15 en 34 zagen dit verband, terwijl de sociale klasse van de respondenten nauwelijks verschil uitmaakte. Een kleine meerderheid zei de voorkeur te geven aan Britse merken, terwijl 30 procent liever voor locale en slechts 17 procent voor mondiale merken koos. Mannen en ouderen zagen het meeste in de Britse merken, terwijl jongeren wereldmerken zeiden te verkiezen. (Bron: PRWeek UK)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid