Overslaan en naar de inhoud gaan

Persil lanceert ‘Tag de vlek'-campagne

Wasmiddelmerk wil de vlekken in Nederland in kaart brengen.
Persil - Tag de vlek
Persil - Tag de vlek
© Persil
Persil - Tag de vlek
Persil - Tag de vlek
© Persil

Persil lanceert een nieuwe campagne: ‘Tag de vlek.’ Het wasmiddelenmerk wil in kaart brengen welke vlekken het leven van Nederlanders zuur maken.  

related partner content for mobile comes here

In de campagne, ontwikkeld door Wavemaker, roepen verschillende influencers, waaronder Carolien Spoor, Florine Duif en Kim Kötter, hun volgers op Instagram op om foto’s te plaatsen van de vlekken die zij tegenkomen in het dagelijks leven. Volgens Persil maakt het niet uit of of het nu gaat om gemorste rendang of rode bieten risotto op het overhemd van een echtgenoot, of dat het een pompoenpapje of vingerverfvlekken zijn op de kleding van spelende kinderen. 'Elke vlek mag getagd worden omdat het helpt om een beeld te schetsen van het huidige vlekkenlandschap in Nederland.'

Het wasmiddelmerk geeft aan dat mensen het Persil Instagram account kunnen taggen met @tagdevlek in de foto van een vlek, ze maken dan kans op een jaar lang Persil Discs.

'Blijven lachen'

Agnita Verwoerd, brand manager Persil & Fleuril geeft aan dat hoe beter het bedrijf weet welke vlekken er dagelijks gemaakt gemaakt worden in de huishoudens van ons land, des te beter het mensen kan helpen deze vlekken ook weer te verwijderen. 

Richard Hol, creative director Wavemaker vertelt over de campagne: ‘Vlekken, bij kids of volwassenen, leiden gewild of niet tot heel leuke photo opportunities. Of het nu gaat om je eigen kind dat z’n papje overal lijkt te stoppen behalve in zijn mond of een vriendin die iets te enthousiast met de rode wijn proostte. Instagram is gemaakt voor dit soort leuke momenten en met deze campagne willen we mensen aanmoedigen ze te delen. Door ze bovendien te koppelen aan relevante wastips zorgen we ervoor dat mensen bij dit soort ongelukjes gewoon kunnen blijven lachen.’

Credits:

Henkel

Head of Marketing Henkel Nederland, Laundry & Homecare: Kim Severijn – Van der Aar

Brand Manager Persil & Fleuril: Agnita Verwoerd

Wavemaker

Content Director: Ashton de Ruiter

Senior Influencer Marketing Manager: Roy Boere

Social Media Manager: Hannah Lotz

Creative Director: Richard Hol

Copywriter: Willem Droog

Art Directors: Joshua Hoogeboom, Tim Boom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in