Overslaan en naar de inhoud gaan

Selmore en DotControl winnen pitch voor Domino’s, dat zijn merk emotioneler wil maken

Bureaus moeten merk geliefder maken bij consumenten.
De winnaars van de pitch staan startklaar
De winnaars van de pitch staan startklaar
De winnaars van de pitch staan startklaar
De winnaars van de pitch staan startklaar

Selmore en DotControl hebben de pitch gewonnen voor de pizzaketen Domino’s. Beide bureaus moeten de pizzaketen helpen om een omslag te maken in de merkbelofte. In september volgt de officiële lancering van de nieuwe merkcampagne.

related partner content for mobile comes here

‘Domino’s wil van een transactionele naar een meer emotionele merkbelofte. Daarbij hoort een nieuwe creatieve partner die kan helpen om die tot leven te brengen’, aldus Casper Mooyman, chief marketing officer bij Domino’s Benelux.

Hoeveel bureaus deelnamen aan de pitch is niet bekend. Doorslaggevend in Domino’s keuze voor Selmore en DotControl was dat de combinatie van beide creativiteit, data, en technologie samenbrengen. Het is niet voor het eerst dat beide bureaus samen een pitch winnen, onlangs nog won het de pitch voor Expert.

‘We werken inmiddels aan een guiding idea voor Domino’s dat het merk sterk neerzet en nog geliefder maakt’, zegt Tom Stoffels, partner en head of account bij Selmore. ‘Samen met DotControl zorgen we dat de buitenkant en de binnenkant van het merk vertrekken vanuit hetzelfde idee. Zo zorgen we dat alle merkinspanningen bij elkaar optellen’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in