Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau wint pitch Holland & Barrett

Focus ligt op het versterken van de merkpropositie van Holland & Barrett als dé expert op het gebied van natuurlijke gezondheid en welzijn.
HPB
HPB

Het PR Bureau wint de pitch op Holland & Barrett, retailer in producten voor natuurlijke gezondheid en wellness. Het bureau is de nieuwe partner voor alle earned media-activiteiten en gaat aan de slag met de uitrol van een corporate sustainability- en een thought leadership-programma. Het lifestyle-team van HPB richt zicht op media- en influencerrelaties en creatieve merkactivaties.

related partner content for mobile comes here

HPB gaat Holland & Barrett ondersteunen met strategische corporate PR, influencercampagnes en creatieve earned media storytelling, om het merk verder te laten groeien in de competitieve wellnessmarkt. De focus ligt op het versterken van de merkpropositie van Holland & Barrett als dé expert op het gebied van natuurlijke gezondheid en welzijn. 

Jacqueline Bosselaar, ceo HPB: 'We zien veel kansen voor Holland & Barrett. De retailer zit bovenop belangrijke maatschappelijk trends. Denk aan de groeiende behoefte aan preventieve zorg en de verschuiving naar holistische wellness. Mensen willen meer buiten zijn en zich op allerlei nieuwe manieren verbinden met de natuur. We kijken ernaar uit om Holland & Barrett te helpen bij haar missie om de leefkwaliteit van mensen te verbeteren.'

'Wij zochten een PR-partner die vanuit een paraplugedachte onze doelgroep kan betrekken bij én enthousiasmeren voor onze missie om het voor iedereen mogelijk te maken om langer gezond te  leven', zegt Christa de Wal, hoof marketing Benelux bij Holland & Barrett. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in