Overslaan en naar de inhoud gaan

EDM neemt Human Inference over van Franse eigenaar

Krachtenbundeling in wereld van datakwaliteit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

EDM Media Group in Nieuwegein, een grote speler op het gebied van marketingdata en technologie, maakt de overname bekend van Quadient Data, voorheen Human Inference. Human Inference, met hoofdkantoor in Arnhem en een vestiging in Duitsland, maakte sinds 2012 deel uit van de Franse multinational Neopost. Het van oorsprong Nederlandse bedrijf bedient met 35 medewerkers diverse bedrijven in de Benelux, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. 

related partner content for mobile comes here

Met de overname versterkt EDM Media Group haar positie als specialist op het gebied van datakwaliteitssoftware. 'EDM erkent onze toegevoegde waarde in deze specifieke sector. De nauwe samenwerking  geeft ons de mogelijkheid onze positie in deze markt nog verder te versterken,' zegt Evert Wernsen, managing director van Quadient Data.

Volgens Frank de Beun (foto), managing director van EDM Media Group, past de overname van Human Infererence naadloos 'binnen onze ambitie om EDM te transformeren naar een datatechnologie bedrijf'. Evert Wernsen zal als managing director het Human Inference team aansturen. De organisatie gaat opereren vanuit Arnhem en Nieuwegein.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in