Nieuw format
Het vernieuwde format biedt, dankzij de aparte YouTube versie van iedere aflevering, meer mogelijkheden voor de klant en zorgt daarmee voor een groter online bereik. Er komt meer focus op de outfits en stijltips en er zal ruimte komen voor een grotere rol voor de influencer en haar stijl.
Crossmedia exposure
Dankzij de crossmediale aanpak van Fashionchick: Your daily look is er een legio aan opties voor partners om hun merk in de spotlights te zetten. De samenwerking met TLC biedt de mogelijkheid tot billboarding of een dedicated activatiepromo. Daarnaast is het in program moment een goede optie om het merk op een natuurlijke manier onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Van elke aflevering wordt een uitgebreidere YouTube versie gemaakt waarin nog meer aandacht aan het merk wordt besteed. Alle afleveringen krijgen een online doorvertaling op Fashionchick en zij zullen actief aangejaagd worden middels een artikel, nieuwsbrief en op social media. De influencers zorgen voor nog meer bereik en jagen de aflevering aan op Instagram. Bekijk de mogelijkheden hier.
Fashionchick: Your daily look zal in het voorjaar van 2018 te zien zijn op dé vrouwenzender TLC.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!