Overslaan en naar de inhoud gaan

Tieners en e-commerce

Tieners blijken, anders dan vaak gedacht, wel degelijk een commercieel interessante doelgroep te zijn voor internetbedrijven. Maar ze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit onderzoek van Multiscope onder jongeren tussen 12 en 20.

related partner content for mobile comes here

In totaal besteedde de leeftijdsgroep in het afgelopen jaar ongeveer 140 miljoen gulden via internet. Favoriete producten zijn CD’s, boeken en kleding. BOL is onder jongeren de populairste internetwinkel. Leveranciers moeten vooral snel en betrouwbaar zijn, bovendien speelt prijs een grote rol. Tieners blijken een hoge aversie te hebben tegen spam en e-mailmarketing. Wat betreft hun surfgedrag valt vooral de sterke positie van entertainment- en communicatiesites. Ook communities en chatsites scoren goed, zoals Big Brother, Chattv, Geocities, ICQ, MTNSMS, Radio 538 en TMF.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in