Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell laat verscheidenheid werkzaamheden zien middels giga steigerdoek

Een fotocollage van meer dan 2 duizend vierkante meter met beelden van medewerkers en hun diverse werk siert het Shell-hoofdkantoor in Den…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Shell-medewerkers tonen hun werk op wat &;het grootste steigerdoek van Nederland&; genoemd wordt. Dat doen zij op een fotocollage van meer dan 2 duizend vierkante meter dat vanaf donderdag het monumentale gedeelte van het Shell-hoofdkantoor in Den Haag siert. Het door BrandBase gecreëerde grootste steigerdoek van Nederland dient de verscheidenheid aan werknemers en hun werkzaamheden bij het energiebedrijf te tonen.

related partner content for mobile comes here

Het steigerdoek van maar liefst 2.064 m² is geplaatst aan de voorzijde van het oudste deel van het hoofdkantoor van Shell aan de Carel van Bylandtlaan in Den Haag. Het rijksmonument wordt de komende periode gerestaureerd, zodat het voor de toekomst blijft behouden.

De collage toont beelden van een geoloog die de ondergrond in kaart brengt tot een onderhoudsmonteur op de raffinaderij, en van een tankwagenchauffeur die brandstoffen aflevert tot een laboratoriummedewerker die innovaties test. De hoofdrolspelers op het doek zijn allemaal werknemers van Shell. In totaal hebben 170 medewerkers van verschillende disciplines meegewerkt om een zo volledig mogelijk beeld van alle activiteiten te tonen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in