Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Olympische Spelen emotieloos’

Consumenten hebben de Olympische Spelen als emotieloos gekenmerkt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Consumenten hebben de Olympische Spelen als emotieloos gekenmerkt.
De oorzaak is ligt in het feit dat het nieuwsaanbod over de OS gedateerd, onvolledig en misleidend was. Daar kon de rol van het internet weinig aan veranderen.

related partner content for mobile comes here

Dit blijkt uit een onderzoek van McCann-Erickson onder consumenten uit 42 landen. Het rapport werd vorige week aangeboden aan het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Met name de rol van tv wordt discutabel gevonden. Er werd veel geklaagd over onvolledige en gefragmenteerde uitzendingen. Door het tijdsverschil met Australië werden wedstrijden op een gunstiger tijdstip vertoond, zodat de uitslag al bekend was. Dat nam een hoop spanning en enthousiasme weg. Dagbladen brachten het nieuws ‘suggestief en beperkt’. Opvallend aan de resultaten in Nederland is dat het internet nog geen rol van betekenis speelde, terwijl die van tv nog steeds groot is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in