Autodrop en Slankie kiezen Amercom
Autodrop en Slankie hebben hun e-marketing-activiteiten bij Amercom ondergebracht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De eerste opdracht voor Autodrop is het realiseren van een nieuwe consumentenwebsite. De site moet een online fun-platform worden dat invulling geeft aan de Autodrop-merkbelofte ‘Smakelijk vermaak voor onderweg’. Ook gaat Amercom met mediabureau Stroom online campagnes voor Autodrop ontwikkelen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Voor Slankie, een van de merken van Friesland Foods, heeft Amercom de nieuwe Slankie-site gebouwd en de online (banner)campagne ontwikkeld. Voor de site is samenwerkt met S-W-H en Comm’pas.
Ook is er
is het online video-fitness platform, SlankieFit, ontworpen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid