Overheid spendeert minder aan Postbus 51-spotjes
De overheid heeft vorig jaar in vergelijking met 2005 twaalf procent minder uitgegeven aan Postbus 51-campagnes. In totaal kostten de…
Via Postbus 51 worden burgers door de diverse ministeries geïnformeerd. Volgens de premier zijn vorig jaar bij tachtig procent van de campagnes beoogde 'aantoonbare effecten gerealiseerd'. Hij doelt onder meer op verandering in kennis, houding en gedrag. Uit het onderzoek blijkt verder dat Nederlanders de informatie betrouwbaar, geloofwaardig en informatief vinden. Wel is de waardering voor de campagnes vorig jaar licht gedaald, maar met een 6,9 volgens Balkenende nog altijd op een hoog niveau. Mensen konden zich de campagnes van vorig jaar beter herinneren dan de jaren ervoor. Ook de herkenning is verder toegenomen. (Novum)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid