Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties voor VMC Pluim bekend

Het netwerk voor Vrouwen in Marketing en Communicatie (VMC), heeft de nominaties bekend gemaakt voor de VMC Pluim 2000. De VMC Pluim is een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden voor de VMC Pluim zijn: Gitta Barteling (Caesar Groep), Christel van der Boom (DLV Public Relations) en Mariken van Woerkum (Ministerie van Justitie). Anne-Marie Voorhoeve, voorzitter van het VMC, is tevreden over de kwaliteit van de kandidaten. ‘In totaal zijn er twaalf kandidaten voorgedragen. Ik ben onder de indruk wat die in hun relatief korte loopbaan al gepresteerd hebben.’

related partner content for mobile comes here

De genomineerden moeten een presentatie verzorgen waarin ze verklaren waarom juist zij de prijs verdienen. Ook moeten ze een presentatie houden met daarin hun visie op de rol van e-commmerce in de Marketing en Communicatie de komende jaren. Een vakjury toetst de schriftelijke en mondelinge presentaties van de genomineerden. De jury bestaat uit: Fritjof de Haan, voorzitter Beroepsvereniging voor Communicatie, Eline Danker, general manager Buena Vista International (Europe), Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie en Anne-Marie Voorhoeve. Jury voorzitter is Betteke van Ruler, hoogleraar Communicatie aan de VU in Amsterdam.

De congresdeelnemers kunnen na afloop van de presentaties via een electronisch stemsysteem meebeslissen over de winnares. De zaalpeiling weegt mee in het juryrapport. De winnares krijgt een glazen Pluim met inscriptie, een mediatraining van Brainbox Media, een geldprijs bestemd voor opleiding en een gratis lidmaatschap van zowel het Marketing Exclusive Center als het VMC. (21-09-2000)

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in