Overslaan en naar de inhoud gaan

De waarheid spreken tegen Katy Perry in Citi-campagne

De creditcardgigant positioneert zichzelf als straightforward.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Citi heeft al meerdere commercials uitgebracht rondom de Double Cash-campagne. Nu is het gelukt om superster Katy Perry te strikken. In de commercial is Katy Perry te zien tijdens de voorbereidingen op één van haar shows. Ze is in gesprek met iemand van achter de schermen, die elke vraag van de zangeres eerlijk beantwoordt. Het komt erop neer dat de antwoorden niet geruststellend of sociaal wenselijk zjin, maar er is wel sprake van eerlijkheid. Die boodschap van eerlijkheid staat ook centraal in de campagne van Citi.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Citi zal samen met mediapartner Publicis Groupe doorgaan met het lanceren van commercials rondom deze campagne. Later deze maand zal ook een commercial worden gelanceerd met Nugget, de hond van Katy Perry.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in