Coolblue geeft klant enorme uitdaging
Myrte heeft een prachtig product gevonden en wil graag dat webwinkel Coolblue deze gaat verkopen. Ze besluit in de pen te klimmen. Maar dan doet Coolblue haar een opvallend voorstel.
1. Myrte houdt van een lekker warm bad om in te relaxen. Daarom stelt ze onderstaande vraag op de Facebookpagina van Coolblue.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spottareactie1_myrthehoes.PNG
2. Het gaat om deze wijnhouder:
img_wijnhouder.png
3. Spijtig komt Coolblue medewerker Ruben al snel met een teleurstellend bericht.
reactie_Ruben.PNG
4. Maar Myrte geeft niet op en komt met een voorstel.
voorstel_myrthe.PNG
5. Ruben ziet dat wel zitten en daagt Myrthe (en elke wijnliefhebber) uit.
wehebbeneendeal.PNG
6. Myrte reageert in stijl en gaat de uitdaging graag aan.
myrthe_challengeaccepted.PNG
7. Ruben zet de eerste stappen.
steunvanruben.PNG
8. Myrte ziet grotere mogelijkheden en doet een oproep naar LINDAnieuws.
oproep_lindanieuws.PNG
9. Ook Ruben gaat steeds meer in het plan geloven.
rubenvancoolblue_zietdatookwelzitten.PNG
10. De teller op moment van schrijven staat nog maar op 3.500 likes, Myrte kan dus nog genoeg hulp gebruiken. Liken kan hier.
deoproepstaat.PNG
11. Later reageert ook LINDAnieuws op de oproep
linda.PNG
12. Maar dan ziet Coolblue de grote animo voor het product en besluit de wens van Myrte direct in vervulling te laten gaan.
Het product heeft erg bijzondere plus-en minpunten:
plusminpunten.PNG
Ook de productomschrijving is gepast:
omschrijving.png
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid