Overslaan en naar de inhoud gaan

Coolblue geeft klant enorme uitdaging

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Myrte heeft een prachtig product gevonden en wil graag dat webwinkel Coolblue deze gaat verkopen. Ze besluit in de pen te klimmen. Maar dan doet Coolblue haar een opvallend voorstel.

related partner content for mobile comes here

1. Myrte houdt van een lekker warm bad om in te relaxen. Daarom stelt ze  op de Facebookpagina van Coolblue.

2. Het gaat om deze wijnhouder:

3. Spijtig komt Coolblue medewerker Ruben al snel met een teleurstellend bericht.

4. Maar Myrte geeft niet op en komt met een voorstel.

5. Ruben ziet dat wel zitten en daagt Myrthe (en elke wijnliefhebber) uit.

6. Myrte reageert in stijl en gaat de uitdaging graag aan.

7. Ruben zet de eerste stappen.

8. Myrte ziet grotere mogelijkheden en doet een oproep naar LINDAnieuws.

9. Ook Ruben gaat steeds meer in het plan geloven. 

10. De teller op moment van schrijven staat nog maar op 3.500 likes, Myrte kan dus nog genoeg hulp gebruiken. Liken kan .

11. Later ook LINDAnieuws op de oproep

12. Maar dan ziet Coolblue de grote animo voor het product en besluit de wens van Myrte direct  te laten gaan.

:

 

Het product heeft erg bijzondere plus-en minpunten:

Ook de productomschrijving is gepast:

Over De Beste Social Media.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in