Commerciële zenders op 44 procent
De publieke omroepen kwam in week 35 samen uit op een marktaandeel van 39 procent, de commerciële zenders behaalden opgeteld 44 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 was weer de best bekeken zender met 13 procent marktaandeel. De andere HMG-zenders RTL5 en Yorin scoorden respectievelijk 6 en 5 procent. SBS6 behaalde een aandeel van 10 procent, Net5 6 en V8 4 procent. Best bekeken programma was ook nu weer het Journaal van 20.00 uur op zondag. Het trok ruim 2,5 miljoen kijkers. Fenerbahce-Feyenoord was tweede met bijna 2,2 miljoen kijkers. Studio Sport op zondag om 19.00 uur trok 2,1 miljoen belangstellenden. Feyenoord-Real Madrid was vierde met 1,8 miljoen toeschouwers. SBS6 staat ook in de topvijf met Hart van Nederland: 1,2 miljoen kijkers. Bron: NOS Kijk- en LuisterOnderzoek (NOS).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid