Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtung! start Studio Kraftwerk, een nieuw bureau voor service design oplossingen

Daniel Sytsma en Noam Erlich trekken de kar van het nieuwe bureau. Achtung! blijft zich concentreren op merkcommunicatie en campagnes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau Achtung! is per 13 november een  nieuw bureau begonnen: . Het bureau zegt dat Kraftwerk de bestaande (interaction) design expertise zal bundelen om adequater in te spelen op de toenemende vraag naar service design oplossingen. Achtung! blijft zich toeleggen op merkcommunicatie en campagnes.

related partner content for mobile comes here

Volgens Achtung! is de markt van service design de afgelopen jaren volwassen geworden: &;Merken bereiken consumenten steeds vaker via mobiel en laptop en connected devices. Hoewel deze dagelijkse interacties cruciaal zijn voor merkvoorkeur en loyaliteit, ligt in veel gevallen de nadruk nog sterk op functionaliteit en techniek. Het merkverhaal en de merkervaring blijven onderbelicht.&

Kraftwerk zegt tien jaar digital design ervaring te combineren met de creatieve merkkennis van Achtung!. Daniel Sytsma, die Kraftwerk samen met Noam Erlich gaat leiden, zegt: &;Service designoplossingen gaan in toenemende mate op elkaar lijken zolang een functionele benadering gekozen wordt. Door gebruik te maken van de creatieve en storytelling expertise van Achtung! kunnen we user experiences tot leven brengen, zodat ze de aandacht van de consument vasthouden en een verlengstuk vormen van het merkverhaal.’

Dick Buschman oprichter van Achtung!: &;Wij geloven dat merken in de toekomst steeds vaker gebouwd worden door een combinatie van thematische storytelling en (digitale) designoplossingen. De oprichting van Kraftwerk stelt ons in staat te versnellen op dit expertisegebied, maar levert het beste resultaat in combinatie met de conceptteams van Achtung!.&;

In Adformatie (verschijnt vrijdag 14 november) is een uitgebreid interview te lezen met Buschman, Sytsma en Erlich. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in