Overslaan en naar de inhoud gaan

Porno zet de trend

Regelmatig refereer ik aan, hoe de pornoindustrie met interactieve media omgaat, schreef er al een column over in Tijdschrijft voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Regelmatig ik aan, hoe de pornoindustrie met interactieve media omgaat, schreef er al een column over in Tijdschrijft voor Marketing (Theo waar is toch dat archief met de columns :-)?? ). Of het nu gaat om zoekmachines, content voor op de mobiele telefoon, betaalsystemen, video on demand of breedband, de pornoindustrie is bijna altijd haantje de voorste om de techniek relevant te maken voor haar klanten. Op een goed artikel over nieuwe ontwikkelingen en porno.

related partner content for mobile comes here

Volgende keer kunt u met gerust die pornosite bezoeken en tegen uw collega's roepen dat u de ontwikkelingen op de voet wil volgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in