Nieuw blad Niche over inventief ondernemen
Half mei verschijnt het eerste nummer van het nieuwe zakenblad Niche, een uitgave van Goo Media over inventief ondernemerschap.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hoofdredacteur Ernst Delfos : “Niche heeft speciale aandacht voor de ultieme nichespelers: mensen die hun nek durven uitsteken, de winnaars van morgen.” Niche is volgens hem ‘speciaal ontwikkeld voor mensen die geinteresseerd zijn in hoe ondernemers het gat in de markt hebben ontdekt'. De redactie zal voornamelijk aandacht besteden aan ondernemingen met een grote innovatiekracht, die zorgen voor de grootste groei van de werkgelegenheid en economische vooruitgang. Niche verschijnt in 2001 vijf keer in een (CC-)oplage van 10.000 exemplaren.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid