Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG onderzoekt boekhouding Brand Connection

De Interpublic Group of Companies onderzoekt mogelijke fouten in de boekhouding van haar mediabureau Brand Connection.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De accountants van de reclamegroep bekijken of er bij de accountafhandeling van het mediabureau fouten zijn gemaakt. Het is niet bekend welk effect de mogelijke onregelmatigheden hebben op de financiële positie van Brand Connection. Het bureau werd verkocht aan True North, dat vorig jaar onderdeel werd van Interpublic. Het management van Brand Connection was tot voor kort niet op de hoogte van de mogelijke fouten, maar zijn toen ze er lucht van kregen onmiddellijk een onderzoek gestart, meldt Brandrepublic. Interpublic lag al onder vuur door boekhoudkundige fouten. Ook onderzoekt het netwerk discrepanties in de boekhouding van de Europese tak van McCann-Erickson.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in