IPG onderzoekt boekhouding Brand Connection
De Interpublic Group of Companies onderzoekt mogelijke fouten in de boekhouding van haar mediabureau Brand Connection.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De accountants van de reclamegroep bekijken of er bij de accountafhandeling van het mediabureau fouten zijn gemaakt. Het is niet bekend welk effect de mogelijke onregelmatigheden hebben op de financiële positie van Brand Connection. Het bureau werd verkocht aan True North, dat vorig jaar onderdeel werd van Interpublic. Het management van Brand Connection was tot voor kort niet op de hoogte van de mogelijke fouten, maar zijn toen ze er lucht van kregen onmiddellijk een onderzoek gestart, meldt Brandrepublic. Interpublic lag al onder vuur door boekhoudkundige fouten. Ook onderzoekt het netwerk discrepanties in de boekhouding van de Europese tak van McCann-Erickson.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid