Havas uit strijd om Tempus/CIA
Havas zegt dat de marktomstandigheden aanzienlijk zijn verslechterd sinds het bod werd uitgebracht op 19 juli. Een groot aantal campagnes is stopgezet of gereduceerd in omvang. De economische onzekerheid heeft een duidelijke impact op de reclamemarkt op middellange en lange termijn.
Alain de Pouzilhac, chairman en ceo van Havas Advertising, zei vandaag in Parijs: 'Wij moeten niet doorgaan met dit bod nu dat het steeds waarschijnlijker is dat we in een recessie komen te zitten. Dat zou onverstandig zijn. We hebben een verantwoordelijkheid in deze jegens onze medewerkers en aandeelhouders. Ons bod te moeten verhogen (vanwege het hogere tegenbod van WPP-redactie) zou onredelijk zijn in een marktsituatie die dagelijks slechter wordt en dit nog eens is verergerd door de vreselijke ontwikkelingen in de Verenigde Staten.'
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn Londen verwachten financiele analisten dat Tempus/CIA nu dus in handen zal komen van WPP, dat het netwerk zal samenvoegen met The Media Edge.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid