Overslaan en naar de inhoud gaan

DMSA waakzaam voor 'verdachte enveloppen'

De DMSA raadt direct marketeers aan terughoudend te zijn met samples en incentives in enveloppen gedurende maatschappelijke onrust.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar aanleiding van de maatschappelijke onrust over enveloppen die verdachte stoffen (miltvuur) zouden kunnen bevatten en de mailing van dinsdag 16 oktober met per abuis verpulverde wierrook, wil het bestuur van de DMSA hier een adequaat antwoord op geven door het instellen van een ad hoc advies-commissie. De DMSA adviseert haar leden terughoudend te zijn met opdikkende materialen (samples en incentives) te verspreiden. De adviescommissie is een service voor de leden om bij mogelijke twijfel over een mailing deze voor te leggen aan de commissie. DMSA uit hiermee respect voor de verontruste gevoelens bij consumenten. De DMSA wil de kwestie ook in internationaal verband bespreken met de Fedma. De internationale dm-organisatie heeft inmiddels ook een waarschuwing naar haar leden gestuurd voorzichtig te zijn met incentives en samples in enveloppen.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in