ANWB introduceert jongerencommunity


De site biedt jongeren informatie en tips op het gebied van vakantie en voor het kopen en op de weg houden van hun auto's, het halen van een rijbewijs en het uitgaan of weggaan in het weekend. Daarnaast is het de bedoeling dat jongeren contact met elkaar leggen via de site, zodat ze tips en ervaringen kunnen uitwisselen.
Om aan te geven dat de site alleen voor jongeren bedoeld is, heeft de ANWB ervoor gekozen A-way buiten de bestaande organisatie neer te zetten en hiervoor een apart merk te neer te zetten. Onderzoek heeft volgens een artikel in 'Electrifying Commerce' uitgewezen dat een dergelijk organisatievorm, met een eigen merk en waar jongeren zelf bepalen wat voor hen interessant is, de beste kans van slagen heeft. Verder hoopt ANWB de doelgroep zelf bij de organisatie te betrekken door de komende maanden ruim 200 jongeren te volgen die op reis gaan, auto's kopen, hun rijbewijs halen en stappen. Uiteindelijk wil A-way 70% van de informatie door de doelgroep zelf laten opstellen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn november vindt tevens het event ‘A-way on wheels’ plaats, waar jongeren hun auto van het jaar mogen kiezen. Ook vertrekken deze zomer ruim 60 mensen naar de meest gewilde jongerenlocaties, waar zij informatie zullen verzamelen en jongeren aldaar de mogelijkheid bieden de groeten te doen door middel van foto's die op A-way worden geplaatst. (Bron: Electrifying Commerce)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid