
Het was nooit de bedoeling om aan persoonsverheerlijking te doen, aldus Verburg. Naam en inhoud van glossy Gerda waren bedoeld als een vette knipoog, maar leidden erg af van de inhoud. Volgens haar was het tijdschrift een 'ongebruikelijke, eenmalige ludieke actie'.
Het magazine richt zich op het beleid van het ministerie van LNV. Het plan voor de jubileumuitgave is nooit besproken in de zogenaamde voorlichtingsraad, zei Verburg. Dat ze zelf erg prominent aanwezig is in het blad, kan ze wel verklaren. 'Het magazine richt zich op het beleid van LNV. Ik ben het boegbeeld en dus zichtbaar.'
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeVerschillende partijen in de Tweede Kamer vielen over de glossy. Marianne Thieme (Partij voor de Dieren) diende een motie van treurnis in die kon rekenen op steun van een meerderheid. Verburgs verontschuldiging en de verzekering dat er echt geen tweede glossy volgt, gingen de Kamer niet ver genoeg. Premier Jan Peter Balkenende wist niet van de glossy Gerda. Hij hoorde er ook dinsdag pas van en vindt het initiatief niet voor herhaling vatbaar.
Bron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee