Telegraaf somber over advertentieconjunctuur
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
‘Desalniettemin’, aldus het Telegraafbericht, ‘wordt een forse verbetering van het nettoresultaat uit gewone bedrijfsuitoefening verwacht door het effect van de genomen bezuinigingsmaatregelen, een verwachte substantiële papierprijsdaling, minder kosten voor internet en de effecten van de beoogde integratie van de Biegelaar Groep met de Brouwer Groep.’ In deze combinatie zal een minderheidsbelang worden gehouden.
Een verdere resultaatverbetering wordt door de holding verwacht in 2003 door het effect van de beoogde reorganisatie in Amsterdam en Limburg. De basis van het concern, gevormd door de sterke positie op de verschillende markten, het eigen vermogen en innovaties zoals Sp!ts, geeft, in combinatie met de bovengenoemde maatregelen, een sterke uitgangspositie voor het resultaat van de komende jaren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondDe holding meldde dat, na aftrek van een eenmalige last van 60 miljoen gulden, dit jaar zal worden afgesloten met, voor het eerst, een nettoverlies van ‘ten minste’ 70 miljoen gulden. Over de tweede helft van dit jaar wordt verlies geleden, het hele jaar laat een winst zien van rond 28 miljoen gulden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid