Overslaan en naar de inhoud gaan

SIRE’s ‘Kliekipedia.nl’ wordt voortgezet door het Voedingscentrum

De site van de SIRE-campagne om voedselverspilling te verminderen wordt door het Voedingscentrum blijvend bij de consument gepromoot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de voedselverspillingscampagne bereikte sinds , in februari van dit jaar, 66 procent van alle Nederlanders.  De campagne werd mede mogelijk gemaakt door de enthousiaste medewerking van het Voedingscentrum, verschillende A-merken, auteurs, BN’ers, en belangeloos ontwikkeld door diverse partijen uit de communicatiewereld.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels heeft ruim 252.000 unieke bezoekers verwelkomd. De recepten op Kliekipedia.nl zijn 62.500 geliked, Kliekipedia Facebook is 1.300 keer geliked en er zijn 279 Kliekipedia Twitter volgers.

Het Voedingscentrum zet Kliekipedia.nl per 1 december voort. SIRE-directeur Lucy van der Helm is verheugd: ‘Het is een mooi compliment dat dit initiatief wordt voortgezet door de club waar dit onderwerp het beste bij past. Zij zullen zorgen voor nieuwe content en nieuwe ideeën om Kliekipedia.nl verder te promoten bij de Nederlandse consument. Met als uiteindelijk doel een bijdrage te leveren aan het terugdringen van voedselverspilling, want dat is echt hard nodig!’

Woordvoerder van het Voedingscentrum Roy van der Ploeg: ‘Kliekipedia.nl is een inspirerend platform voor mensen die creatief willen omgaan met hun kliekjes. Kliekipedia.nl sluit mooi aan bij de verdere activiteiten van het Voedingscentrum om consumenten te helpen minder eten te verspillen.’

;s Sander Beekman maakte bij de start van de campagne een video-interview met de makers. 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in