Mud Masters kiest voor RLVNT & Clickdistrict
De bekendheid van de 'obstacle run' moet groeien in zowel Nederland als Duitsland.


De samenwerking met RLVNT & Clickdistrict gaat per direct in. Marjolein Hulswit, marketeer bij Mud Masters: 'Bij onze oriëntatie kwamen RLVNT & Clickdistrict naar voren als professionele bureaus met veel ervaring en vaardigheden in huis. In de praktijk maken zij dat nu al waar.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Fabienne Jungerhans, Client Director bij Clickdistrict: 'Geheel in de filosofie van Mud Masters werken we intensief samen. Om dit kracht bij te zetten, hebben we een performance-afspraak met Mud Masters gemaakt. Hun targets zijn onze targets.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRLVNT en Clickdistrict zijn onderdeel van de Digital Agency Group.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid