Overslaan en naar de inhoud gaan

Mud Masters kiest voor RLVNT & Clickdistrict

De bekendheid van de 'obstacle run' moet groeien in zowel Nederland als Duitsland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De samenwerking met RLVNT & Clickdistrict gaat per direct in. Marjolein Hulswit, marketeer bij Mud Masters: 'Bij onze oriëntatie kwamen RLVNT & Clickdistrict naar voren als professionele bureaus met veel ervaring en vaardigheden in huis. In de praktijk maken zij dat nu al waar.'

related partner content for mobile comes here

Fabienne Jungerhans, Client Director bij Clickdistrict: 'Geheel in de filosofie van Mud Masters werken we intensief samen. Om dit kracht bij te zetten, hebben we een performance-afspraak met Mud Masters gemaakt. Hun targets zijn onze targets.'

RLVNT en Clickdistrict zijn onderdeel van de Digital Agency Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in