Overslaan en naar de inhoud gaan

Marktaandeel RTL4 blijft dalen

RTL4 blijft matig presteren. Was het marktaandeel van de boodschapperszender in week 30 nog 13 pct, vorige week is het marktaandeel van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL5 stabiliseerde haar marktaandeel van 5 pct. De andere HMG-zender, Veronica, presteerde ook matig. The Young One behaalde een marktaandeel van 7 pct, 1 pct meer dan in week 30, maar 1 pct minder dan in week 29. SBS6 en Net5 scoorden hetzelfde marktaandeel als vorige week, respectievelijk 11 en 4 pct. Fox8 behaalde maar liefst 6 pct marktaandeel, dankzij uitzending van voetbalwedstrijden in het kader van het Amsterdam Tournament. Samen waren de commerciële zenders vorige week goed voor een gemiddeld marktaandeel van 44 pct.

related partner content for mobile comes here

De publieke zenders behaalden samen een gemiddeld marktaandeel van 37 pct, 1 pct minder dan in week 30. Nederland 1 haalde het hoogste marktaandeel op woensdagavond (21 pct), TV2 op dinsdagavond (19pct) en Nederland 3 op zaterdagavond (14 pct). Dat blijkt uit het Continu Kijkonderzoek, dat in opdracht van NOS, Ster en IP door bureau Intomart wordt uitgevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in