Overslaan en naar de inhoud gaan

[MARCOM13] Patrick Petersen:'Succesvol een contentstrategie embedden in mobile marketing'

Op 12 juni 2013 tijdens MARCOM13 in de RAI Amsterdam, spreekt de auteur van het Handboek Mobile Marketing en Handboek Content Strategie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 12 juni 2013 tijdens in de RAI Amsterdam, spreekt de auteur van het Handboek Mobile Marketing en Handboek Content Strategie over de mix van zijn boeken. Petersen spreekt over de strategische combinatie van content en channel en heel concreet over het kanaal dat de meeste content produceert en curate. De mobiel dus.

related partner content for mobile comes here

Onderzoeken
Alle onderzoeken tonen wereldwijd aan dat we:
- mobile surfen en de desktop minder vaak gebruiken;
- content willen delen via de mobiel als dit eenvoudig kan;
- m-commerce met gebruikmaking van een tablet stijgt explosief;
- de visual storytelling - zoals de foto's op Instagram - via de mobiel uitrollen.

Kanaal
Is de content niet geschikt voor het mobiele kanaal dat wordt het bereiken van de nieuwe connected customer een grote last. Is de mobiele toepassing niet eenvoudig te gebruiken dan verlies je net zo snel die 3.0 consument. Als de content op de mobiel niet goed shareable is verlies je ook nog eens heel veel exposure en engagement. De consument is tegenwoordig niet alleen ‘always on’ maar wil ook via de mobiel digitaal in dialoog, participeren, bekijken, ervaren en delen. Dit vraagt om een succesvolle mix van mobiele én content marketing.

Patrick Petersen spreekt om 13 uur in de Mobile Dome op op woensdag 12 juni 2013.

MobileMarketing.nl 2013

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in