Interesse gepersonaliseerde krant
Uit het onderzoek is gebleken dat zoveel de Belg als de Nederlander voor informatie als eerste naar het Internet grijpt. Meer dan 80 % zou…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ongeveer 30% van de Nederlanders en de Belgen kan zich ook vinden in een digitale krant die enkel die nieuwsfeiten geeft die hen persoonlijk interesseert. Als een dergelijke krant zou bestaan zou een kwart van de Belgische consumenten en bijna een vijfde van de
consumenten in Nederland de traditionele krant links laten liggen. De meeste van deze consumenten geven ook aan bereid te zijn meer te betalen voor een gepersonaliseerde krant. Ik zie een nieuwe wereld van mogelijkheden ontstaan! (ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid