Eerste cijfers STIR bereiksonderzoek
In maart bereikten de bij STIR aangesloten websites ruim 84 procent van de actieve Nederlandse internetpopulatie van 13 jaar en ouder. Het bereiksaandeel van de STIR-websites ligt op 92 procent.
De aangesloten sites verwerken bijna 1,9 miljard pageviews per maand. De maartdata geven volgens STIR een realistisch beeld van het profiel van bereikte bezoekers en de surflocatie vanwaar men het internet bezoekt. Zo surft 77 procent van de internetters thuis en ruim 25 procent van de surfers op hun werkplek. De werkplek is goed voor 24 procent van het totaal aantal pageviews. Voor de werkende populatie is dit 31 procent. De STIR wil digitale marketing promoten en stimuleren door meer inzicht te verschaffen in online bereik en profielen. De onafhankeljike stichting laat Intomart GfK en Nedstat daar onderzoek naar verrichten.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe STIR is een initiatief van Adlink, ilse media, IP Interactief, Lycos, MSN, Tiscali, Wanadoo en WebAds. Inmiddels is het aantal participanten uitgebreid en zijn ook de volgende internetexploitanten aangesloten: AutoScout 24, AutoTrader, Funda.nl, De Telegraaf, PCM Landelijke Dagbladen, Wegener Multimedia, De Telefoongids, Publieke Omroep, SBS/Veronica, KPN Internet en Zylom Media Groep BV.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid