Overslaan en naar de inhoud gaan

Webbased superpowers onderdeel nieuwe identiteit bureau Worth

Studio Buffalo heeft onlangs een nieuwe identiteit ontworpen voor webbureau Worth, dat onder meer werkt voor de Britse overheid en de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De tekening is gebaseerd op de ruimtevaart, volgens de designer omdat de filosofie van Worth is dat er nog zo veel te ontdekken is. Het bureau voelt zich explorer in de wondere wereld van het web. De Pay-off is daarom ook: &;There&;s so much more to explore&;.

related partner content for mobile comes here

Nerds
Van alle medewerkers zijn avatars getekend met op de kaartjes zijn de webbased superpowers en personal spacequote van de specialist. Het bureau wil daarmee ook de waarde (Worth...) van de medewerkers laten zien. Volgens Armijn Woudman van Buffalo was de briefing kort: ‘We want a logo. It has to be cool. Met de nieuwe huisstijl zijn talloze dragers gemaakt. Hoodies, screensavers, Energydrinks, een lifesize Spaceman gemaakt waar je met je kop door kan voor een foto... Nerds vinden het cool. Anyway, ik heb collectable visitekaartjes gemaakt.’
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in