Overslaan en naar de inhoud gaan

C2B verhuist kantoor een volle werkweek naar strand

Jubilerend marketingbureau gaat vanuit twee strandhuisjes gratis aan de slag met 'challenges'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

C2B sluit voor vijf dagen de deuren en verhuist met het hele kantoor naar Wijk aan Zee. Hier zijn twee strandhuisjes verbouwd tot tijdelijke werkplek. De bedoeling is dat het hele team zich &;free of charge&; stort op marketinguitdagingen van bedrijven. 

related partner content for mobile comes here

Robert van Meer, partner bij C2B: &;Na vijf voorspoedige jaren, willen we graag iets terug geven aan marketingland. Vijf dagen lang gaan we potdicht en zitten we op het strand. We gaan geen seconde genieten (nou, misschien een klein beetje dan), want elke dag willen we topwerk afleveren aan een marketeer die ons een challenge toestuurt.&;

Marketeers met een actuele vraag kunnen deze insturen. De vijf gekozen uitdagers kunnen hun briefing persoonlijk toelichten op &;kantoor&;. Tim Meuleman, partner bij C2B: &;Met een Jeep halen we iedere dag de nieuwe challenger op voor de briefing. En aan het einde van de dag opnieuw, om het werk te presenteren. Uiteraard met een koude Desperados in de hand.&;

Marketeers met een uitdaging kunnen .  De deadline voor inzenden is 28 juni, 12.00 uur.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in