Overslaan en naar de inhoud gaan

Alles wordt Ziggo

[INTERVIEW] Ziggo heeft veel submerken, maar de klant associeerde die vaak niet als een dienst van Ziggo, zegt marketeer Mariëtte…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mariëtte Leenhouts – onlangs tot Director Brand & Communications Vodafone and Ziggo vertelde al eens hoe Ziggo zich aan de consument wil presenteren: ‘Het gaat om ‘Plezier van Ziggo’. We verschaffen plezier waar de consument dat plezier ook maar wil consumeren, thuis en out-of-home. We hebben daar zowel een groot serviceapparaat als de content voor in huis.’
In de communicatie kwam daar onder meer de buurmannen-commercial ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam uit voort. 
Volgens haar is de ‘Plezier’-richting geslaagd, maar ‘als je het echt goed wilt doen, dan moet je het niet alleen vertellen aan mensen, maar moeten ze het op langere termijn zelf voelen.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in