Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe technologie en data invloed hebben op de reclamewereld

Veel bureaus zetten vandaag de dag stevig in op data.

In 2018 speelt data een belangrijke rol. Dat is ook te zien aan de functies die we tegenwoordig voorbij zien komen: Data Scientist, Chief Data Officer, Data Engineer en ga zo maar door. Over het hoe en wat gaat Susanne van Nierop, hoofdredacteur bij Adformatie, in gesprek met Marion Koopman voor 7Ditches. Koopman is tegenwoordig ceo van Greenhouse Group en voorzitter van de VEA.

related partner content for mobile comes here

Ze vertelt dat iedereen zoekende is en de ontwikkelingen in technologie en data ziet als de heilige graal. ‘Het is een instrument om een boodschap veel relevanter te maken, doordat je veel beter in beeld krijgt wat profielen willen zien. Maar laten we onszelf niet gek maken door deze ontwikkelingen. Het gaat uiteindelijk om de échte boodschap, het creatieve idee, of een geweldige post.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in