Overslaan en naar de inhoud gaan

Hagens gaat de PR doen voor Hera United, eerste professionele vrouwenvoetbalclub van Nederland

Bureau gekozen zonder pitch of bureauoriëntatie.
Shirt voor de samenwerking tussen Hera United en Telstar
Shirt voor de samenwerking tussen Hera United en Telstar
Shirt voor de samenwerking tussen Hera United en Telstar
Shirt voor de samenwerking tussen Hera United en Telstar

Hera United, de eerste professionele vrouwenvoetbalclub van Nederland, heeft Hagens gekozen als PR-bureau. De club wil ‘ de lat in het vrouwenvoetbal hoger leggen’ en verwacht na overleg met de KNVB in het seizoen 2025/2026 zelfstandig deel te nemen aan het betaald voetbal voor vrouwen in Nederland. 

related partner content for mobile comes here

Pr-bureau Hagens is zonder oriëntatie of pitch gekozen. Marieke Visser, directeur en medeoprichter van Hera United heeft eerder met het pr-bureau gewerkt en ‘weet dat ze een scherpe, strategische visie hebben. Dit in combinatie met hun maatschappelijke voelsprieten, maakt dat ze een goede partner zijn in de bredere missie van Hera United, namelijk bouwen aan een wereld van gelijke kansen’.

Samenwerking Telstar

Hera United streeft naar gelijke kansen in het voetbal. Hoewel vrouwenvoetbal de snelst groeiende sport in Nederland is, ontbreekt het spelers volgens de initiatiefnemers vaak aan toekomstperspectief. Daarom investeert Hera in een zelfstandige professionele vrouwenvoetbalclub, om de sport te laten groeien en vrouwelijk talent te ontwikkelen.

De eerste pr-activiteit heeft Hagens inmiddels verricht bij de bekendmaking van een samenwerking tussen Hera United en Telstar. Hera United investeert per direct in de teams en in de faciliteiten om de Telstar Vrouwen het komende seizoen te versterken. Als Hera United een betaald-voetbalorganisatie kan worden, zal het een groot deel van de vrouwenvoetbal-activiteiten van Telstar zelfstandig overnemen.

Hagens liet voor de samenwerking een speciaal voetbalshirt ontwerpen door Blood-In-Blood-Out (zie openingsbeeld). Het shirt staat symbool voor de gedeelde visie en toewijding van beide clubs. Het wordt niet het officiële wedstrijdshirt van het team.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in