In de categorie korte carrieremoves scoort die van Sander van Buuren erg hoog. Hij is een van de veteranen bij Team Lewis en werkte ruim 14 jaar voor het bureau, eerst in diverse pr-rollen – van account-executive tot account-director - en uiteindelijk als managing director van de B2B-divisie in Nederland.
Maar tijdens zijn tweede 7-year-itch begon het dusdanig te kriebelen dat Van Buuren besloot verderop te kijken. Hij ruilde Lewis in voor de Shimano Europe Group om er als manager communicatie en contentmarketing aan de slag te gaan. Zijn opdracht was het bouwen van een Europese strategie voor comms en contentmarketing.
Daar is het niet helemaal van gekomen.
In de remmen knijpen
Binnen twee maanden besloot Van Buuren in de remmen te knijpen en rechtsomkeer te maken, terug naar Team Lewis. ‘Ik merkte dat ik me veel beter thuis voel aan bureauzijde. Ik miste vooral de dynamiek en veelzijdigheid.’
Er lag bovendien een mooie functie voor hem klaar in Eindhoven. Van Buuren is er als managing director strategy Benelux aan de slag gegaan. In zijn nieuwe rol houdt hij toezicht op de strategische operaties in de Benelux ondersteunt hij teams en klanten met strategisch- communicatieadvies, inclusief messaging en positionering, mediatraining en crisiscommunicatiebeheer.
Het introductieprogramma van het bureau slaat hij over.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!