Met 15 jaar creatieve ervaring, waaronder de laatste 4 jaar als Creative Director van Blauw Gras (ACE), en eerder bij Greenhouse / We Are Blossom (WPP) en brandwebbing, voelt Dan Verhoeven nu de drang voor een nieuw avontuur.
Hij werkte bij Blauw Gras met zijn team aan de verfrissende nieuwe way van social voor o.a. McDonald’s en Videoland. Bij Somention verwacht hij de social frontrunner positie naar een nog hoger niveau te kunnen trekken.
De cultuur, het creatieve niveau en de vooruitstrevende visie op social deden Dan besluiten de overstap te wagen. De creativiteit bij Somention komt hier tot stand door inzichten die rechtstreeks vanuit de doelgroep komen. Hetgeen wat aansluit bij de kijk die Dan op social heeft. Dit in combinatie met een jong en mega talentvol team zouden volgens hem nog wel eens kunnen zorgen voor meer opschudding binnen social.
Zijn kracht zit in het bouwen van teams waarbij de cultuur en het verhogen van het creatieve niveau een bewezen blauwdruk zijn voor succes.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!