Overslaan en naar de inhoud gaan

Amadea Boneschansker (ex-Vegetarische Slager) naar Vogelbescherming

De rode draad in Boneschanskers carrière is ‘goed doen voor de wereld’.
Amadea Boneschansker
Amadea Boneschansker
Amadea Boneschansker
Amadea Boneschansker

Na zeven jaar bij De Vegetarische Slager als global masterbrand manager, maakt Amadea Boneschansker de overstap naar Vogelbescherming Nederland, alwaar ze per 1 april aan de slag gaat als senior persvoorlichter. Vogelbescherming is onderdeel van BirdLife International, een grote natuurorganisatie die internationaal opereert.

related partner content for mobile comes here

Boneschansker over haar overstap: ‘Wereldwijd wordt de natuur in hoog tempo vernietigd. Daarom is het — meer dan ooit — nodig dat we ons inzetten voor een leefbare planeet en een rijke verscheidenheid aan vogels en natuur. De thema’s waar Vogelbescherming zich voor inzet, raken aan grote maatschappelijke opgaven, zoals de landbouwtransitie en de stikstofcrisis. Als persvoorlichter en nieuwsmaker breng ik het belangrijke werk van Vogelbescherming Nederland daarom graag onder de aandacht.’

Lush

Boneschansker is consistent in het volgen van een loopbaan die impact maakt. Voor De Vegetarische Slager, dat als missie heeft dieren uit de voedselketen te halen door een volledig én lekker alternatief te bieden voor vlees, zat ze onder meer ruim vier jaar bij het ethische cosmeticamerk Lush.

In haar Lush-tijd (2016) deed Amadea Boneschansker ook mee aan de toen lopende Adformatie-serie 'Merken-Estafette'. Haar verhaal is hier terug te lezen: Merken-Estafette: Amadea Boneschansker (Lush Cosmetics) is groot fan van Innocent

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in