Amadea Boneschansker (ex-Vegetarische Slager) naar Vogelbescherming

De rode draad in Boneschanskers carrière is ‘goed doen voor de wereld’.

Amadea Boneschansker

Na zeven jaar bij De Vegetarische Slager als global masterbrand manager, maakt Amadea Boneschansker de overstap naar Vogelbescherming Nederland, alwaar ze per 1 april aan de slag gaat als senior persvoorlichter. Vogelbescherming is onderdeel van BirdLife International, een grote natuurorganisatie die internationaal opereert.

Boneschansker over haar overstap: ‘Wereldwijd wordt de natuur in hoog tempo vernietigd. Daarom is het — meer dan ooit — nodig dat we ons inzetten voor een leefbare planeet en een rijke verscheidenheid aan vogels en natuur. De thema’s waar Vogelbescherming zich voor inzet, raken aan grote maatschappelijke opgaven, zoals de landbouwtransitie en de stikstofcrisis. Als persvoorlichter en nieuwsmaker breng ik het belangrijke werk van Vogelbescherming Nederland daarom graag onder de aandacht.’

Lush

Boneschansker is consistent in het volgen van een loopbaan die impact maakt. Voor De Vegetarische Slager, dat als missie heeft dieren uit de voedselketen te halen door een volledig én lekker alternatief te bieden voor vlees, zat ze onder meer ruim vier jaar bij het ethische cosmeticamerk Lush.

In haar Lush-tijd (2016) deed Amadea Boneschansker ook mee aan de toen lopende Adformatie-serie 'Merken-Estafette'. Haar verhaal is hier terug te lezen: Merken-Estafette: Amadea Boneschansker (Lush Cosmetics) is groot fan van Innocent

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie