Al meer dan 30 jaar worden de SAN Accenten gezien als de belangrijkste jaarprijzen voor adverteerders, reclame- en marketingbureaus.
Maar elke bekroning is een beloning voor het collectief, de prestaties van het team achter de meest succesvolle campagnes en concepten. Daar komt dit jaar verandering in. Met een SAN Accent voor jong Marcom talent is er nu een individuele jaarprijs die volgens de jury de meest aansprekende bijdrage geleverd heeft aan het bouwen van een onderscheidend merk, de Next Merkenbouwer.
SAN Accent Next Merkenbouwer
Net als bij de ABC jaarprijzen voor de Adverteerder van het Jaar, het Bureau van het Jaar en de Consistent Accent is inzenden niet nodig. Kandidaten voor deze nieuwe jaarprijs kunnen aangemeld worden door zowel CMO´s van adverteerders, als Account of Strategy Directors van bureaus.
Het sturen van een korte motivatie volstaat (voor 5 maart 2020 naar: info@sanaccent.nl). Vervolgens stelt de Next Merkenbouwer jury een longlist samen, dan de shortlist en tenslotte wordt tijdens de feestelijke uitreiking van alle SAN Accenten op 28 mei 2020 de naam bekend gemaakt van de eerste winnaar van de eerste individuele SAN Jaarprijs voor jong marcom talent: SAN Accent Next Merkenbouwer.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!