GoSpooky uitgeroepen tot Beste Agency bij The Best Social Awards 2021

NOS zakelijke winnaar van met twee awards, Omroep Zwart wint Beste Influencer Campagne.

GoSpooky uitgeroepen tot Beste Agency bij The Best Social Awards 2021

De zakelijke prijzen van The Best Social Awards zijn uitgereikt. NOS is de grote winnaar onder de merken met twee nieuwe awards: NOS Stories Beste Merk op Instagram en NOS op 3 is de winnaar in de categorie Beste Merk op Youtube. Een plaatselijke ijssalon uit Drenthe ’IJssalon La Dolce Borger’ wint Beste Merk op TikTok. GoSpooky wordt uitgeroepen tot Beste Agency en krijgt de award voor Beste Augmented Reality. In zijn er 231 cases behandeld.

Beste Influencer Campagne

Omroep Zwart, genomineerd voor drie awards won er één voor Beste Influencer Campagne. De Zwart-campagne is ontwikkeld door de bureaus Buutvrij, Hammerfest, MediaMonks, WeFilm, Havas, Baas, PRSSKD en Maak. Voor de campagne werden verschillende influencers en bekende Nederlanders ingezet zoals Jamie Li, Bizzey, Achmed Akkabi en Ryan Babel.

Free A Girl: Voice for Justice

Joe Public Take-Away Advertising mocht dit jaar de award in de nieuwe categorie Beste Internationale Campagne in ontvangst nemen met hun digitale campagne voor Free a A girl: Voice for Justice. In de campagne worden meisjes en vrouwen aangemoedigd om aangifte te doen van seksueel geweld.

Tuvalu Media pakt de prijs Beste Positive Impact met de social campagne voor de Videoland-serie ‘H3L’ gewonnen. Hierin worden op Instagram tienerproblemen bespreekbaar gemaakt, creëren ze volgens de jury een veilige ruimte voor de doelgroep en laten ze de content naadloos aansluiten op de serie.

Totaaloverzicht winnaars

NOS Stories (Beste Merk op Instagram), NOS op 3 (Beste Merk op YouTube), Ijssalon La Dolce Borger (Beste Merk op TikTok), Omroep Zwart (Beste Influencer Campagne), Joe Public Take-Away Advertising (Beste Internationale Campagne), Tuvalu Media met H3L (Beste Positive Impact), GoSpooky (Beste Agency), GoSpooky in samenwerking met Baas voor DJ Mag (Beste Augmented Reality), Hema en Martijn Konings (Beste Inhaker), ABN Amro en N=5 met The Dark Side of Money (Beste Campagne), NS en Johnny Wonder (Beste Innovatie), Mønaerk & AFC Ajax met Amstergems (Beste Video), bol.com (Beste Community Management), De Speld & Partners voor Oatly (Beste Copywriting), Rosa van Berkum van RTL Nieuws (Beste Talent) en Vrienden van Amstel Live (Beste Livestream).

De winnaars zijn gekozen door een vakjury bestaande uit 37 professionals uit de mediawereld.

Lees ook:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie