Ook dit jaar wederom een succesvolle editie met 70 inzendingen: 50 in de categorie commercieel en 20 in de categorie non-profit. De Digital Creative Competition is, in samenwerking met Adformatie, is dé competitie waarbij alle creatieven de grenzen konden verleggen in Digital Out of Home en streden om de hoofdprijs van €500.000,- aan bruto mediabudget.
Categorie Commercieel:
- TBWA\NEBOKO – McDonalds – McCafé Beanboard (€500.000)
- Dawn - DPG Media en Stichting CPNB – Word schrijver in 3 seconden! (€250.000)
- And Now This – BLÊR – Liberating Karaoke (€100.000)
Categorie Non-profit:
- TBWA\NEBOKO – Dentsu - Fonds Gehandicaptensport – Empty the locker room (€500.000)
- Gardeners –TKRAMREPUS – Omgekeerde Supermarkt (€250.000)
- No Such – Daniel den Hoed – Hoe dichterbij hoe beter (€100.000)
Bedankt aan de jury, inzenders en iedereen die heeft meegewerkt! Tot volgend jaar!
Ocean Outdoor Nederland
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!