Hengelo, 28 april 2022 – Webton is de winnaar van de Emerce100, de meest toonaangevende prijs voor digital agencies in Nederland.
Het Twentse marketingbureau scoorde het hoogste op kennis, prijs-kwaliteit, betrouwbaarheid en flexibiliteit in de categorie ‘full service digital agency middelgroot’.
Vorig jaar eindigde Webton nog op een vijfde plaats in de categorie ‘klein’, wat deze nummer 1-notering nu, een treetje hoger, extra speciaal maakt.
“Vier plekken stijgen in een zwaardere categorie is de erkenning waar we dagelijks keihard voor werken”, aldus Ton Heerze, CEO van Webton. “Deze prijs hebben we te danken aan alle 25 Webtonners die zich dagelijks inzetten om onze klanten een duwtje in de rug te geven om online te winnen. Ook wil ik namens Webton onze klanten bedanken voor hun loyaliteit. Enkele zijn al vanaf het ontstaan van Webton (2000) klant. Ook een prima prestatie toch!” lacht Heerze.
Ook in een turbulent jaar waarin de naweeën van Corona ook bij onze klanten voelbaar zijn, wist Webton te groeien. De nummer 1-notering in de Emerce100 wordt gezien als een absoluut hoogtepunt.
“We zijn sterk in het ontwikkelen van online marketing campagnes die als fundament een website of webshop hebben. Debet aan de groei van Webton zijn onze all-in-one dashboards. In dit dashboard zijn niet alleen alle websitestatistieken verwerkt, maar worden alle online marketing statistieken vanuit de verschillende kanalen gebundeld. In één oogopslag krijgt de klant de voor hem relevante managementinformatie te zien. Groeien op basis van de juiste data wordt nu mogelijk. Onze belofte ‘Winnen met Webton’ wordt vaak in dit stadium al ingelost.” zegt Heerze.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!