Vier succesformules
Tele2 – Adverteerder van het Jaar, TBWA\NEBOKO – Bureau van het Jaar, Jumbo Supermarkten winnaar van het Consistent Accent en de winnaar van het SAN New Kids on the Block Accent Vertigo6 hielden openhartige presentaties en ook de vragen werden zeer helder beantwoord. Bijzonder om te constateren dat men bij dit soort SAN bijeenkomsten zoveel kennis met elkaar durft te delen en daarmee enorm veel inspiratie oplevert!
SAN maakt je deelgenoot
Via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF delen we onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Zo delen we in elkaars succes.
SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland
Alles over de SAN, nieuws, agenda, jury, het reserveren van pagina’s voor het nieuwe SAN Jaarboek 2018 – De Jubileumeditie – en natuurlijk het SANARCHIEF met 3.902 cases van de afgelopen 13 jaar is samengebracht op www.sanaccent.nl
Vier 30 Jaar SAN met de éénmalige Jubileum Categorie: DE RECLAMEPARELS
Een categorie waarvoor per merk slechts één campagne uit de afgelopen 30 jaar ingezonden kan worden en wel de campagne die volgens jou deze bijzondere prijs verdient.Ga voor alle info naar: www.sanaccent.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!