Key Agency: wij willen merken grip bieden

De ontwikkelingen in marketingland zijn voor organisaties amper bij te benen. Het is aan bureaus om deze kloof te dichten, vindt Key Agency.

Veel bedrijven worstelen met deze prangende vraag: hoe kunnen we de razendsnelle ontwikkelingen in de wereld van marketing en communicatie bijbenen? Omdat het antwoord vaak uitblijft, hebben veel merken moeite om grip te houden op hun marketing en succesvol te zijn. Een bijkomend probleem is dat de kennis en de specialismen die nodig zijn, vaak moeilijk te verkrijgen zijn door de krapte op de arbeidsmarkt. Dit geldt vooral voor minder bekende of aansprekende merken.

Aandacht voor talent & ontwikkeling

Wat Key Agency betreft is het aan marketingbureaus om de ontstane kloof voor hun opdrachtgevers te dichten. Daarvoor moeten ze talent ontwikkelen en behouden, zodat merken de begeleiding en support kunnen krijgen die ze nodig hebben. Key focust zich daarom op een gezonde balans van ervaren seniors en jong talent. Bovendien investeert het bureau in zijn werknemers en biedt het verschillende mogelijkheden voor groei en ontwikkeling. Dit helpt niet alleen om talent te behouden, maar zorgt er ook voor dat Key Agency voorop blijft lopen met trends en ontwikkelingen in het marketing- en communicatielandschap.

“Talent herkennen en behouden is in de bureauwereld een continu terugkerende uitdaging, ook bij ons. Maar bureaus zijn over het algemeen beter in staat om digitaal talent aan zich te binden. Een agency is namelijk een inspirerende werkomgeving voor digitaal talent. Naast afwisselende vraagstukken passeren diverse opdrachtgevers de revue, en je werkt samen met seniors die al jaren meelopen en talent goed kunnen begeleiden. Het continu samenwerken met diverse vakgenoten zorgt ervoor dat je je blijft ontwikkelen. Aan inspiratie bij ons dus geen gebrek”, aldus Jiska Swarte, Managing Director en partner van Key Agency.

Onafhankelijk advies in elk stadium

Het bureau vindt daarnaast dat opdrachtgevers moeten kunnen rekenen op onafhankelijk advies. Daarom is er bij Key Agency de afgelopen jaren hard gewerkt om alle benodigde expertise onder één dak te huisvesten in de oude Schinkelkerk in Amsterdam. Zo zijn de
specialistische bureaus 11o6 (brand & platform design), Rocket Monkey (development), DLVR (data & performance), Socialfabriek (social media & care), MassMovement (media) en Greymen&Co (strategie) inmiddels succesvol samengesmolten tot één digitaal marketingbureau. Dit zorgt ervoor dat in elk stadium waarin een merk zich bevindt, de meest geschikte stappen kunnen worden genomen; van merkstrategie tot website-ontwikkeling en van performance marketing tot social care.

“De wereld van de digitale communicatie is breed en complex. Onze opdrachtgevers zien dat we in elke fase waarde kunnen toevoegen. Ons bureau is erop ingericht om samen met onze opdrachtgevers stapsgewijs te groeien en hun succes te kunnen vergroten. Dat dit
werkt, wordt bewezen door het feit dat onze opdrachtgevers vaak jarenlang met ons samenwerken”, aldus Wilfred den Hertog, Strategy Director & partner van Key Agency.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →